Run to the hills....

Så blev løbestilen eller mangel på samme testet.
Dommen var som forventet. Jeg løber som en elefant i kviksand: tungt og langsomt.
Forbløffende nok havde ekspedienten (med de påtrykte øjenbryn i tindingerne,
sådan en genbrugs-ung på 55+, der lissom aldrig bliver for gammel til blindt at følge tidens nyeste modetrends, i stedet for at udvikle en smule stilbevidsthed....tsk tsk....) en sko, specielt udviklet til min løbestil. Jeg må undres over, at naturen har tilladt den samme mutationsfejl mere end én gang. Fru Herre har alligevel humor.
Nå, testen blev om ikke bestået, så dog tilendebragt.
Nye sko blev hjembragt.
Nu venter jeg bare på et ophold i den spredte regn mellem bygerne, så jeg kan teste mit nye gear uden snorkel og dykkerbriller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar