UFO kalder Mothership

Juhuuuuuuuu. 
Believe it or not. 
Vi har vundet!!!
Ja okay, vi vandt så ikke rejsegavekortet. Eller de fine healende magnet-smykker. Eller et års forbrug af brændstof til kareten.
Nææææ nej, vi vandt en ufo.
Jeps, en ufo. Fyldt med vand.
Jaaaaarmen ded er datte te å få armene neee'!!!
Forhandleren kommer personligt og overrækker vidunderet....og holder gratis foredrag om mulige tilkøbs-services (som vel sagtens koster en mindre republik).
Jow jow.
De kalder det en luftrenser, men mig snyder de ikke så let!!
Jeg har set både Close Encounter og War of the Worlds.
Jeg kan vel nok kende en UFO, når jeg ser én!!!

---------------------


Forhandleren ankom kl 15:00 sharp.

Der blev hyggesludret lidt, slynget et par liter kaffe i halsen og ventet i spænding.
Endelig skete det.
Vi blev introduceret for vores helt egen UFO.

Vi fik en længere pasningsvejledning. Forklaret muligheden for formering og altså øgning af maskinparken. Anvist passende landingsplads og hangar til fast opbevaring.
Og så.....så skete det.
Vi blev tilbudt en lille ekstra ydelse.
En slags tilkøbt mer-anskaffelse.
Mothership!

Et grande gigantisk skrummel af en støvsuger.
Til den nette sum af 20.000 store sedler.
Men så kunne den til gengæld også fungere som luftrenser.
SÅ sagde vi altså også mange-tak-for-tilbudet men ellers-mange-gange-nej-tak-forhelvede tilgengæld tak-for-i-dag-og-smut-så.
Der var lissom lukket for kommunikationen. Ingen Scotti til at beame hende op.
Suk.
Klokken var 20:15 før ufo-kaptajnen admitted defeat og forlod den synkende salgs-skude i nedtrykt tilstand. Mere end 5 timer holdt hun mine korslagte arme og harmdirrende blikke ud. Hun fortjener næsten at sælge noget i nær fremtid, men jeg er ikke retti tryg ved en gennemgribende ufo-invasion af det ganske danske fynske land.
Dilemma, dilemma.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar