Little Angels by Medine

Jeg sidder i skrivende stund og rå-savler over den ene lækkermås efter den anden.
(Jeg snakker om babyer, ikke handyr!)
Findes der noget mere livsbekræftende end baby-billeder?
Alle babyer er som udgangspunkt dejlige. Tilsæt en kanon dygtig og tålmodig fotograf med sans for detaljer og den enkelte nyfødtes personlighed. Resultatet er rendyrket poesi i billedform. Kunst, som er skabt med hjertet og taler til hjertet.
Når man har pudset næsen, tørret øjnene og sunket den sentimentale klump i halsen, føler man sig født på ny. Dét er mental-hygiejne, der vil noget!

Ærligt, jeg misunder talentet.
Tænk sig at have et job, hvor man hver dag får lov til at pusle om små nye babys og samtidig glæde andre mennesker med så smukke minder.
Jeg er tilgengæld vanvittig taknemmelig for, at jeg så mange tillader offentliggørelsen af deres små vidundere. Jeg glæder mig i den grad over at kunne følge med på Facebook. Hver dag, når jeg logger ind, ser jeg nye små spvende skønheder. SÅ kan dagen ikke starte ret meget bedre!

Jeg kan kun opfordre alle til at se med (links neders på siden) og for dem, der ønsker en fotosession:
BESTIL I GOD TID!!
:)


Tak til Little Angels by Medine for de fantastiske billeder.
Tak til de forældre, som lader os nyde deres nye små.

Little Angels by Medine´s hjemmeside:
http://www.littleangelsbymedine.dk/

Følg Little Angels by Medine på Facebook:
https://www.facebook.com/littleangelsbymedine.dk?hc_location=stream


Ingen kommentarer:

Send en kommentar