Little Angels by Medine og Spruttegruppen

Sikke en herlig overraskelse.
To af mine absolutte yndlinger har slået sig sammen i et fantastisk samarbejde.

Den ene part er min hjertesag, Sprutter til for tidligt fødte, hvor frivillige hækler blæksprutter til landets neonatal afdelinger. Sprutterne udleveres som fødselsgave til for tidligt fødte. Teorien er at de lange arme skaber tryghed for de små pus, idet deres lange arme minder om navlestrengen og tiden i mors mave. Armene er lette for de små hænder at gribe om og sprutterne er måske eneste selskab og trøst, hvis den lille ny ligger i kuvøse. Oveni er det en dejlig tanke og støtte for forældrene i en ofte meget svær tid.
(Som tidligere skrevet har min egen mindstemus været så heldig at modtage en Sprutte med posten, kreeret af hans helt egen lyslevende engel. Jeg kan forsikre dig for, at den er et stort hit!!)

Den anden part i den gode sags tjeneste er min favorit baby-fotograf Little Angels by Medine. Hendes billeder oser af tålmodighed og ro, hjertevarme og en brandvarm ildsjæl bag linsen. Hun formår gang på gang at skabe rendyrkede kunstværker som rammer én lige dér, hvor hjertet slår og tiden står stille.

Nu har disse to enheder slået sig sammen og det er allerede blevet til det første himmelske billede i den gode sags navn. Se resultatetet hér:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=499204803479580&set=pb.140153816051349.-2207520000.1367911833.&type=3&theater



JEG støtter Sprutterne....gør du?

Støt sprutterne her:
Spruttegruppen.dk
http://www.spruttegruppen.dk  (hér kan du også finde opskriften)
Sprutteindsamlingen på facebook
https://www.facebook.com/pages/Sprutte-Indsamling/428646157220155

Alle kan gøre en forskel.
Hjælp med at hækle, donér dine garnrester (dog skal det være bomuld, som kan vaskes) eller kontakt en ambassadør og spørg, hvordan netop DU kan gøre en forskel.
Jeg tilbyder stadig at samle garnrester ind og donere samlet til én af de frivillige. Skriv en mail til mig for nærmere indformation.

1 kommentar:

  1. Jeg støtter også Sprutterne nu ;)
    Er rigtig glad for, at nogen har gjort mig opmærksomme på dette projekt :)

    SvarSlet