Baby og babser

Mindstemusen har været i det vrantne hjørne i dag. Faktisk har han været lodret umulig.
Gnavne gamle mænd når ham ikke til anklerne. INTET dur. ALT er ham imod...og udløser højlydt raseri anfald.
Jeg følte mig derfor lidt lusket, da jeg uden protester, advarsler eller gode råd overlod ham til storesøsterens varetægt, da hun netop hjemvendt tilbød at hygge med ham på hendes værelse.
"God idé, du dejlige pige, hér har du ham og nu farvel".
Sjældent har jeg løbet så hurtigt ud med bleposen. Blot 5 minutters stilhed, før hun returnerer ham, tænkte jeg.
Men hun kom ikke ilende med desperation i øjnene og lillebror i armene. Næææ.
Faktisk synes jeg at høre babylatter fra værelset.
Jeg listede nærmere og lyttede. Den var god nok. Han morede sig højlydt. Så højlydt, at han totalt overdøvede hende. Jeg var nødt til at åbne døren på klem, for at lure hendes tricks.
Hun sang. Hm Det havde jeg da ellers prøvet. Men sig mig nu hvaderdetdogdetyndigepigebarnsynger?
"Jeg kan godt li babseeeer, kæææææmpestoooooore babseeeeer"
LUSKETRICK afsløret....så tror da pokker, at den lille mand morer sig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar