Små citater fra fulde børn...eller nowt

Trolden: "Jeg synes ikke, vi skal kalde ham for Mindstemusen mere...han er jo nærmest en stor altædende rotte nu!"


Mindstemusen peger på et billede af Mona Lisa og råber glad "faaaaaaar".
Det må være fritsen, der forvirrer......


Prinsessen har fået lektier for i ferien (jeg har helt selv udformet dem).
Hun ringer til mig.
Jeg har lavet en fejl. Skal hun lige rette den for mig?
Jeg beder hende læse højt.
"Pludselig hørte han en dyb stumme." Skal der nok ikke stå STEMME?
Hmmmm  neeeeej, faktisk ikke. Der skal stå det, som jeg har skrevet. Prøv at stav ordet.
"S-U-M-M-E-N.....nåååå ahæhæhæhæ....så smutter jeg bare igen så...."
DUT DUT DUT DUT.


Trolden sukker henført.
"Har vi ikke bare jordens sødeste lillebror? Han har bare sådan nogen yndige små baller."
Javel? Godt så.


Trolden:"Gæt lige det her dyr. Den er sort og hvid. Den lever i træer. Den spiser eukalyptus. DET ER EN VASKEBJØRN!!"
Vrøvl i din hals, knægt, det er en DNA-cocktail med lige dele panda og koala.


Spørger Trolden, hvad han ønsker sig i år.
"Skylanders....Lego Chima....spil til PS3......bøger om zombier, drager, orker, dinoer.......og organer"
What the Fuuuh?
Organer?
Det er i orden, Dexter, mor nakker lige en fodgænger på vejen hjem fra Føtex.


Prinsessen får samme spørgsmål.
"Det ved jeg ikke selv. Men jeg ønsker mig i hvert fald ikke noget latterligt!"
Naturligvis ikke. Jeg gætter på, at du ikke vil have et par overskuds-organer fra Troldens samlesæt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar