Herre cute sut fra manillo.dk

Min mindstemus bruger ikke sut.
Det har vi forældre det faktisk ganske godt med. Ingen risiko for tandskader, ikke noget med skrigeture i forbindelse med afvænning, ikke nogen lille livsnødvendig plasticdims som forputter sig og skaber panik. Jeg har set mødre tæt på nervesammenbrud vælte rundt på cafeer for at lege tampen brænder, mens baby langsomt transformerer til en skrighals fra helvede, som får Damien til at virke som jordens mest afbalancere og idylliske barn. (For de knap så nørdede kan jeg oplyse, at Damien er drengen fra Omen/Tegnet filmene.
Nå, nu til sagen.
I dag ser jeg så den herligste sur. Dét er god humor. Kunne næsten fristes til at købe en og montere den på mindstemusen med gaffatape. Det er dog tvivlsomt at mit livs lys er med på ideen så istedet vil jeg dele den med jer.
Sutten er set hos manillo.dk

1 kommentar: