Længe ventet præsentation

Glemsomme mig.

Jeg har dags dato modtaget en mail fra en "follower" (jojo, sådan nogen har jeg nu....eller....min blog har....eller....ja, der er da minimum én af slagsen).
Vedkommende efterspørger en lille præsentation af min familie og nøglepersonerne i mine indlæg.
Dét kommer hér.

Først er der jo mig selv, sagde hunden.
Jeg er hunkøn, jobjæger, samlevende og (bonus-)mor til 3 stk dine-mine-vores børn.Kort sagt, Mor Med Mere.
Jeg har en søn på 5 år fra et tidligere forhold, aKa charmetrolden, aKa Einstein.
Så er der min kæreste, aKa skattemusen, aKa sexysmølf, aKa mit livs lys, tiltider aKa tossen. (Ja, hva kan jeg sige. Kært barn  har mange navne.)
Kæresten er hankøn, pædagak-medhjælper, computer-geni, nørd og en stor drengerøv. 
Han har en datter på 11 år fra et tidligere forhold, aKa bonus-princessen, aKa svesken.
Sammen har kæresten og jeg en lille ny (i skrivende stund) 14 uger gammel søn, aKa mindstemusen, aKa BPA´en, aKa babysmølfen.
forvirret? Ellers skal i såmænd nok blive det.
Jeg har nemlig valgt ikke at nævne "rigtige" navne ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar