Snot, snot og mere snot.......del 2

Mens mindstemusen tog sig en velfortjent lur, fik jeg lige tid til at kigge lidt på markedet for snot-lindring til babyer. Sandt at sige ikke det mest ophidsende at bruge en halv time på og faktisk fandt jeg heller ikke de vilde løsninger.
Til gengæld faldt jeg over en Frida snot-fjerner.
I princippet fungerer den stort set ligesom den alment kendte snotsuger, som kan købes i et hvert supermarked. UDFORMNINGEN er dog en ganske anden sag. Se selv:










Ja, nu sidder du nok og kigger på kalenderen. Men nej, det er IKKE første april endnu.
Billedet til venstre er en NoseFrida Snot Sucker fra FridaBaby i Sverige, ikke at forveksle med billedet til højre som er The Windi fra samme firma. The Windy er en numse-udlufter, så at sige. Stop ventilen i babys bagport og når den fløjter (altså ventilen, ikke numsen) TADAAAA! så er tarmluften ude af systemet. Smart, hva?
NoseFrida er så til brug i den anden ende af babys anatomi. Placér den ene ende i babys næsebor og den anden end i mutters mund....sug....spyt. No offence, men jeg vil gerne se nogen udføre denne handling uden at brække sig.
Faktisk ser jeg op til flere uheldige scenarier.
1) mutter suger for hårdt og sluger babys snot + lillehjerne, mens baby skriger lungerne ovenud.
2) mutter kommer til at puste, baby forvandles til en conehead...og skriger lungerne ovenud.

Tror ved nærmere eftertanke at jeg holder mig til saltvandsdråberne. Hvor ubehaliget bruger så end må være for både mindstemus og jeg selv.

Ps.
Om end jeg kraftigt vil betvivle, at der blandt mine læsere befinder sig potentielle købere, så sidder der garanteret et par seriøse kilde-kritikere. Må jeg derfor henvise til, at begge disse uundværlige hjælpemidler til pinsel af eget afkom er fundet på  http://www.fridababy.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar