WHAT THE FUUUUU.....

Hér sidder man en ganske fredag fredag eftermiddag og leder efter den perfekte bidering til mindstemusen. Okay, måske gik der lidt overspringshandling i projektet, for pludselig fandt jeg mig selv zappende igennem den ene skøre baby gadget efter den anden, i stedet for at hellige min tid mere praktiske gøremål.
Med SKØRE baby gadgets mener jeg VIRKELIG skøre. Alt lige fra skudsikre klapvogne til diamantbelagte sutter og selvlysende sokkeholdere. Dagens absolut TÅBELIGSTE gadget må dog være "My Pee Pee Bottle". Det er (ganske som navnet indikerer) en personlig, transportabel tis-flaske.
Jo, du læste rigtigt.
En TIS-flaske!!
 
 Brugsanvisningen er såre simpel.
1) Skru låget af, tis i flasken.
2) Hæld urinen i toilettet eller skur låget på igen og bortskaf urinen på et senere tidspunkt. Urinen bør dog ikke opbevares i flasken i mere end 4 timer (årsag angives ikke, men det ville måske alligevel være FOR creepy ligefrem at samle på urin) ligesom man advares mod at lade barnet drikke af flasken (nå, skulle dét nu være en dårlig ide? Jeez.).
3) Slutteligt rengøres flasken.

Så langt så godt. Når man nu har stavet sig igennem brugsforvirringen begynder man at lede efter et HVORFOR???
Hérgiver hjemmesiden mypeepeebottle.com også deres besyv med.

eksempel 1) flasken er tidsbesvarende i forhold til toiletbesøg (og så er der et nydeligt billede af et mindre barn, som står i bilens bagagerum og tisser i en flaske....no offence, men min knægt har svært nok ved at rette strålen ned i toilettet og tisser gang på gang ved siden af...jeg tvivler på, at han har lettere ved at sigte ned i en flaskehals....ergo kan jeg slet ikke se det smarte, med mindre man da ligefrem tilstræber tispletter og urinstank i bilen.)

eksempel 2) flasken er mere hygiejnisk end offentlige toiletter (se dét kan der utvivlsomt være noget om....cafeteriekøkkenet er forhåbentligt også mere hygiejnisk end det offentlige toilet, men dér beder jeg skisme heller ikke mit afkom om at urine uagtet serviceniveauet.)
eksempel 3) flasken passer i en pusletaske eller en mindre dametaske (jo tak, men hvordan forklarer man lige mødregruppen, at man render rundt med en flaske af ungens tis i tasken?...det virker pænt sygt i mine ører.)

Ja, salgsargumenter er der flere af, men ingen af dem virker umiddelbart på mig. Jeg håber ikke, jeg fornærmer nogen ved at udtrykke min totale mangel på forståelse for denne opfindelse, men jeg kan for min død ikke se tis-flaskens berettigelse for mig. Til gengæld kan jeg for mit indre blik se utallige måder, hvorpå flaskeholderen og alt andet i en radius af 20-30 centimeter kan blive marineret i barnetis. Ikke just min form for morskab, så jeg tror ærlig talt, jeg holder mig til det mere sikre, dog mulig også mere uhygiejniske, set-up....nemlig brugen af offentligt toilet. Faktisk bestræber jeg mig NETOP på at lære mine børn at klare deres toiletbesøg ikke i buksrne, ikke i buskene, ikke i biler eller varehuset, for slet ikke at tale om i flasker...MEN PÅ TOILETTER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar