Hva for en fisk?

“Peekaru” Baby Carrier 

Og hva er så dét for en fisk?
Jamen det er da en underlig kænguru-agtig beklædning til mor/barn.

weird and funny christmas gifts-peekaru

Ærlig talt.....jeg er mundlam.
Idéen er måske ikke helt dum. Jeg er vældig glad for min vikle, som jo netop muliggør den tætte mor/barn kontakt rent fysisk, uden at begrænse moderens bevægelsesfrihed. Man kan have baby forsvarligt placeret på mave/bryst-regionen og stadig have armene fri. Så langt så godt.
Hér har man så valgt at tage en ganske glimrende idé og videre udvikle den til en varm poncho-agtig vest. Køn er den altså ikke! Varm er den tilgengæld ganske givet.
Ganske vist er moderens arme stadig fri til alverdens huslige gøremål, men tilgengæld ser babys bevægelighed svært begrænset ud.
Nej, uanset hvor gerne jeg vil være både den perfekte nærværende mor og den evigt pligtopfyldende husalf, så nægter jeg at investere i (for ikke at tale om at IKLÆDE mig) denne anordning. Så hellere bestille en au pair med luftpost. Bare han er 18 år, solbrun, fra Spanien og på ingen måde dansk-talende, så er det jo perfekt!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar