Vidste slet ikke, at mande influenza kunne ramme quinder. Ramt er jeg dog og ligger i skrivende stund for døden. Jeg har faktisk slet ikke tid til at opdatere bloggen.
Jeg BURDE lave et par nødvendige ændringer i mit testamente, bede en lille bøn og pakke kufferten til den sidste rejse.
What to bring?
Ja det kommer jo an på, hvilken vej man ryger. Det ene sted er varmt nok til bikini, det andet sted vil en sådan beklædning næppe blive accepteret...men hva, så havner man jo nok det første sted.
Altså bikini.
Lommelygte og graveredskaber (jeg har set nok gyserfilm til ikke at stole på retsmedicinerne) til eventuel flugt fra kiste og uberettiget begravelse.
Privatadressen på diverse klaphatte, som rigeligt har fortjent en smule hjemsøgelse. 
Tjek! 

Jeg håber naturlig fortsat på at overleve strabadserne og har netop nedsvælget 1 L aspargessuppe med udkogt broccoli. Nå ja, jeg fik lidt uforudset hjælp, idet bonus-princessen meldte sin hjemkomst før tid. Og forresten var ved at DØ af sult (især da hun øjnede min suppe), for fatter havde smurt hendes madpakke og ikke taget højde for, at hun æder som en udsultet ulv for tiden. 
Nå, men jeg fik da 2 portioner suppe selv. 
Nu står den på koldt vand og glohed the, sådan lidt på skift, mens princessen er på værelset for at "finde sit indre jeg" og reflektere lidt over livet som drama queen omgivet af jævnaldrende ditto. (Bør de underlige monotone, taktfaste bumpelyde bekymre mig?)
Mindstemusen sover snorkende i sin lofthængte kurveseng, trolden er i SFO et par timer endnu og skattemusen leger arbejdssmølf indtil klokken sent.
Nu vil jeg så smide mig på sofaen med et kilo kleenex og afvente dommen: healing eller dødskys....





Ingen kommentarer:

Send en kommentar