Tadaaaaaaa

"Dit login og adgangskode er ikke korrekt. Prøv venligst igen"
Efter et par variationer over sammen tema, opgav jeg at komme ind på min egen blog.
I stedet komponerede jeg en meget venlig mail til support, som ligeså venligt meldte tilbage, at de desværre ikke var i stand til at hjælpe. De opfordrede mig i stedet til at "logge ind og ændre min adgangskode".
Jo tak, så snart jeg har lært at hacke mig vej frem, vil jeg naturligvis STRAKS ændre min adgangskode. Og tusind tak for jeres hurtige og on-the-spot support-mail.
(Knurre snerre hvæse)
Min næste mail til support var kanske knap så venlig som den første, tilgengæld oste den af saglig harme og et lille skvæt personlig sarkasme.
Der blev så spurgt til mit security spørgsmål, eller rettere sagt, man ønskede mit svar på security spørgsmålet. Eneste lille ulempe var, at jeg ved oprettelse af accounten aldrig er blevet BEDT om at vælge et security spørgsmål. Meeen måske er svaret på det spørgsmål, som jeg aldrig er blevet stillet, noget i stil med "Chewbacca" eller "29"...hva ved jeg.

Sjovt nok kunne jeg godt få adgang via min mobil, men dér ville den så hverken gemme eller udgive mine indlæg. Fejlmeddelelserne var mangeartede og bød på lige dele latterkrampe og frustration.
22 dage skulle der gå, før jeg pludselig er i stand til at logge ind igen. Vel at mærke med mine oprindelige login-informationer og uden nogen form for (nyttig) tech support. Alt sammen meget interessant og jeg er i skrivende stund særdeles spændt på, hvor længe succesen mon varer ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar