Fra børn og fulde folk

Ugens rappe replikker:


Der høres Bon Jovi "living on a prayer".
Trolden: Hun har GODT nok små bryster!
Mig: Det er nok fordi, Bon Jovi ikke er en dame. Det er skam en mand.
Trolden: HØH!!! Med dét hår og dén stemme? Dét tror jeg næppe!!
Den noget hånlige men tilgengæld meget selvfede mine afslørede tydeligt, at jeg i hans øjne er blevet holdt godt og grundigt for nar i årevis...og at jeg er godt åndssvag at være faldet for dén and.
Jeg forsøger at forklare lidt om 80ernes homogene popkultur, det bobbede lange hår til begge køn, vildt stramme bukser og oversize bluser....det var jo smart og moderne.
Trolden: Aj, du tager gas på mig...hvodden skulle nogen som helst syns det var smart, når det er SÅ forfærdeligt grimt?! Du skulle prøve nu at få lidt smag!
(Takker, min dreng, men jeg VAR altså ikke den eneste....men ja, set i bagspejlet forstår jeg jo heler ikke, at en hel generation faldt for dét salgstrick, så jeg forstår godt hans skepsis. SUK!)

---------------------

Trolden: kan du ik lige stoppe en sut i lillebror?
Mig: øøøøh.... ?
Trolden: ja, jeg syns det er et relevant spørgsmål!
(suk! igen!)


---------------------

Trolden: skal vi ikke snart besøge din veninde og ham den lille søde dreng?
Mig: Nej, det kan vi ikke...min veninde er på arbejde i dag.
Trolden: jamen, kunne vi så ikke lige suse over til hendes lille dreng?
Mig: nej, han er jo ikke ovre hos hende, imens hun er på job....det er jo ikke HENDES dreng.....det er en dreng, hun passer.....
Trolden: Nånå, skulle hun så ikke tage at gøre det ordentligt, i stedet for at rende på arbejde hele tiden?
(dobbelt suk)

---------------------

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar