Movember

Hold nu kaje.
Vi er ikke en gang midtvejs i måneden endnu, og jeg er allerede en aaaanelse træt af denne stil (eller skulle jeg sige mangel på samme).
Sjældent har min FB været oversvømmet af så mange ynkelige forsøg på skægvækst eller så mange komiske indslag, hvor projektet tydeligvis er løbet en anelse løbsk.

Indse det nu bare, skæg hører til på personer, som kan bære det. (Jeg fristes til at citere wulfmorgenthaler....."skær gør sig bedst på STORE personligheder...som BS, Hitler og Marianne Jelved".  kilde: http://heltnormalt.dk/dolph/2013/11/08 )
Det passer sig ligesom ikke til de helt unge knejte, som kun kan gro et enkelt lille dun på en hel måned. Det er down right forkert til en ældre sofistikeret herre at anlægge goatee, eller for den nydelige bankdirektør at flette hagedusken. Skovsneglen på overlæben kan muligvis være praktisk i forbindelse med efterårets snue-epidemi....kan ske den kan opsamle det værste snot, inden det dryppet på slipset...men specielt fiks er den altså ikke.
Daggamle skægstubbe klæder ganske vist nogen....men når manden tydeligvis har brugt flere timer på at fremtvinge sirlige pressefolder i sine benklæder og forresten render rundt med en fino herre-skuldertasker, ja, så virker det en kende påtaget og kikset. Brug lidt mindre tid på pressefolderne og tag dig i stedet tid til at shave ordentligt.
Iiih guuuuder.

Selv er jeg jo beriget med en mand, som ikke lader sig diktere af et modelune eller andre skøre ideer. Han har har altid mere skæg og daggamle stubbe i hele 5-øren. Nogle vil muligvis kalde det nødvendig kamouflage, men personligt synes jeg faktisk, at det klæder ham ganske godt.
Derfor véd jeg også, hvordan det BØR se ud. Og kan også tydeligt se, når det er gået helt galt. Skæg formet som batmans logo....come nu lige on. Det er da meget morsomt. I sådan cirka 3 minutter. Men så når jeg ærlig talt også et punkt, hvor jeg har lyst til at ætse skidtet af med en god gang perchlorsyre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar