Om køer og andre irritationsmomenter

I kø, nummer 24, i kø
I kø, nummer 23, i kø
I kø, nummer 22, i kø
I kø, nummer 21, i kø
......
I kø, nummer 1, i kø
I kø, nummer 14, i kø
I kø, nummer 13, i kø
........
I kø, nummer 1, i kø
I kø, nummer 8, i kø

WTF?
Lur mig om ikke der er en liiiiiille bitte minimal fejl i dét dersens telefon-kø-system.
Hver gang man bliver nummer 1, smides man bagest i køen?
Hva sker der for det????
Det er da ikke 1. april i dag!!

Jarmen, jeg magter det bare ikke.
At starte morgenen med 49 minutters venten i kø med frygtelig pausemusik (bragende ind i øregangen. UDEN at komme igennem til rette vedkommende.
Dagens pausesang hjælper ikke på humøret, hvor munter den end er. Selvom jeg nu kan den uden ad, forfra, baglæns og sidevers.

"Du hænger lidt med ho'det, syn's du alt er gråt i gråt?...."
Ja, efterhånden gør jeg faktisk. Og jeg har ikke tænkt mig at male noget som helst i nogen som helst farvepalet. Ingen rød by, intet hvidt stjerneskær. Det er muligt, at mine egne "briller" farver alting gråt i gråt. Jeg hælder dog mest til den teori, at Dansk Top Helvedet har presset mig ud til klippekanten. Nøj, hvor er det dog rædsomt. Og så klokken 8 om morgenen. På repeat i 49 minutter!!!!
Glem det, jeg forlader min plads i køen og lader en anden tage rundturen. Jeg behøves ikke tale med en læge alligevel. Jeg er nu på randen af en mindre psykose. Jeg graver mig ned under dynen.....eller kontakter en habil psyko-fidus. Jeg har forresten også glemt årsagen til mit opkald. Min tankestrøm er gået i selvsving "vi maler byen rød tralalala". Herre Jemini. Tak for hjælpen, siger jeg bare. Nu har jeg Birthe Kjær på hjernen resten af dagen. ØJ!!

Nej, naturligvis må man tage den slags små plagsomheder med et bette smil.
Jeg har skrevet til min læge. Takket for god morgen underholdning. Tænker, at telefonregningen til knap 1 times muzak trods alt er billigere end DR Licensen. Dog vil jeg anbefale en smule musisk variation. Det kunne nok trække flere kunder til biksen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar