Substral

Så er trolden vokset.
119 cm høj og 32,5 kg. Hele herligheden balancerer på en fod størrelse 32.

Jeg synes jo nok, at de nyligt indkøbte bukser allerede stumpede igen. Det tror jo pokker, for han har på gange få uger taget et ordenligt ryk i højden.
Dejligt at have en trold, som elsker bløde pakker og nyt tøj. Nu kan man rigtigt forkæle ham med ny garderobe (igen-igen). Han bliver lige begejstret hver gang.
"Neeeeiiiij er den til mig....hvor er den FEEEEEED...taaaark!"
Jeg tror faktisk, jeg kunne slippe af sted med at kaste en hjemmestrikket karry-gul sweater med spontant hulmønster efter ham...og han ville stadig juble og takke mig for den fine overraskelse. Haha.
Lige nu er han besat af tøj med dødningehoveder....og store vamsede striktrøjer, meget gerne med dødningehoveder. Jeg må se, hvad jeg kan finde på. Om ikke andet må jeg jo ofre mig og tage med på den helt store shopping ekspedition i byens butikker. (Blink blink blink.)

I mellemtiden må jeg nok holde lidt igen med substral i drikkevandet.
Musen har også fuld fart på væksten lige for tiden og prinsessen trænger til ny forårs-/sommergarderobe.
Måske man skulle lære at sy...og selv kreere lidt til tøjskabet. Idéer har jeg nok af, men jeg fatter ikke helt de dérsens fancy maskiner. Hm.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar